20.5 C
București

3 Sfaturi simple de la un nutritionist celebru pentru a evita sa te ingrasi toamna

Date:

Share post:

Vara ne-am miscat mult, ne-am plimbat, am mancat constant legume si fructe. Și odata cu aparitia vremii reci, in fiecare an este acelasi lucru; literalmente castigi kilograme in plus de la sine.

Cum le puteti reseta rapid si fara a va afecta sanatatea? Faimosul nutritionist britanic Michael Mosley, autor al bestseller-ului „The 5:2 Fast Diet”, recomanda sa incepeti mic. Implementeaza aceste trei obiceiuri simple in viata ta si vei observa beneficii atat pentru sanatate, cat si pentru silueta ta.

1. Mananca la masa

Incercati sa mancati mai rar singur, mai ales la computer sau in deplasare. Pentru sanatate si o forma in forma, aspectul social al alimentatiei este la fel de important ca alimentele sau metoda de gatit potrivite.

Mesele la o masa comuna sunt tipice pentru centenarii din diferite regiuni. Și exista studii care confirma acest lucru. Bucurati-va si de cele mai simple mese fara sa va grabiti: cu cat mananci mai incet, cu atat vei fi mai satul.

3 Sfaturi simple de la un nutritionist celebru pentru a evita sa te ingrasi toamna
3 Sfaturi simple de la un nutriționist celebru pentru a evita să te îngrași toamna 3

2. O treime din farfurie sunt legume

In mod ideal, fiecare masa ar trebui sa contina legume fara amidon – aproximativ o treime din farfurie. Acestea sunt varza (varza alba, varza de Bruxelles, broccoli etc.), ardei dulci, telina, spanac, salata verde, macris, verdeata etc.

Asta nu inseamna ca trebuie sa mananci o farfurie intreaga de telina sau conopida intr-o singura sedinta. Incepeti prin a arunca o mana de mazare verde congelata sau spanac sau cateva buchete de broccoli intr-o oala cu supa preferata. 

Taiati ceapa verde, patrunjelul si mararul si presarati-le pe fiecare fel de mancare de pe masa. In acest fel legumele vor deveni o parte mica, dar integranta a preparatului tau preferat.

Citeste si...
6 vitamine esențiale pentru femeile de peste 50 de ani: Secretele unei vieți sănătoase și frumoase
3 Sfaturi simple de la un nutritionist celebru pentru a evita sa te ingrasi toamna
3 Sfaturi simple de la un nutriționist celebru pentru a evita să te îngrași toamna 4

3. Mananca proteine ​​la fiecare masa

OMS si alte organizatii autorizate recomanda 45 si 60 de grame de proteine ​​pe zi pentru femei si, respectiv, barbati. Insa medicul considera ca aceste standarde sunt prea scazute si ar trebui sa te straduiesti sa mananci cel putin 20 g de proteine ​​la fiecare masa.

Acest lucru este deosebit de important pentru femeile care au trecut prin menopauza. Ele nu pot absorbi proteinele la fel de eficient ca inainte. Acum exista destul de multe dovezi ca unul dintre factorii din spatele cresterii in greutate dupa menopauza este lipsa de proteine ​​in dieta.

Nu uita!

Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

Va multumim ca ati citit! Daca acest articol vi se pare util si interesant, va rugam sa il distribuiti pe retelele de socializare pentru a fi citit si de altii. In acest fel ne ajutati si ne motivati sa scriem mai multe articole interesante.

Mario Benett
Mario Benett
Scriitor independent absolvent a unei facultăți de medicină, un master în sănătate publică si nutriție la NUS Medicine - National University si vastă experiență în domeniul sănătății. În urma formării sale educaționale la Centennial College pentru jurnalism și la Trent University, a descoperit unde se află adevărata sa pasiune - sănătatea. Obiectivul lui este de a ajunge la public cu informații medicale complete și exacte într-un stil ușor de citit și informativ, astfel încât cititorii să poată face alegeri avizate pentru a-și menține sănătatea. A scris articole despre nutriție, medicină sportivă, fizioterapie, cardiologie, radiologie, chirurgie cosmetică, oftalmologie, oncologie, stomatologie, chirurgie, audiologie și alte probleme de sănătate. Colaborează cu succes cu organicsfoods.ro și cu alte platforme din domeniu din România!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

drmax.ro/
viataverdeviu.ro

Artictiole conexe

Beneficiile bananelor necoapte pentru sanatatea digestiva.

Bananele necoapte nu sunt doar un deliciu neconvențional, ci și un aliat puternic pentru sănătatea digestivă. Descoperă beneficiile lor impresionante și modul în care acestea influențează microbiomul intestinal.

6 vitamine esentiale pentru femeile de peste 50 de ani: Secretele unei vieti sanatoase si frumoase

Cele mai importante 6 vitamine și minerale pentru femeile de peste 50 de ani, incluzând beneficiile calciului, vitaminei D și B12 pentru o viață sănătoasă și vibrantă.

Fosfatidilcolina: Nutrientul Esential care Poate Transforma Sanatatea Ta

Fosfatidilcolina este un compus chimic prezent în mod natural în alimente precum ouăle, carnea roșie și cerealele integrale....

Pericolul dietelor extreme: de ce e rau cand slabesti 5-10 sau mai multe kilograme brusc

Pericolul dietei extreme explicat: descoperă riscurile reale ale pierderii bruște în greutate, de la tulburări fizice și mentale, până la problemele care revin post-dietă. Informează-te pentru o alegere sănătoasă în privința slăbitului.

7 Remedii naturiste pentru laringita

Laringita poate fi dureroasă și inconfortabilă, dar cu aceste 7 remedii naturiste, vei putea combate simptomele eficient. Inclusiv sfaturi despre ceaiuri, gargară și siropuri care funcționează de minune.

Mustarul: Beneficii pentru sanatate si valoare nutritiva

Muștarul nu este doar un adăugător de gust delicios, ci și o sursă de nutrienți esențiali și compuși bioactivi. Află cum contribuie muștarul la reducerea nivelului de zahăr din sânge, protejarea împotriva infecțiilor și posibilă prevenire a anumitor tipuri de cancer, în timp ce îmbogățește gustul preparatelor tale culinare.

Cele mai bune gustari pentru persoanele cu diabet zaharat de tip 2: ce sa alegeti pentru gustari

Gustările sunt adesea considerate nesănătoase, se presupune că întrerup pofta de mâncare și pot duce la creșterea excesivă...

Renuntarea la zahar: sfaturi esentiale si trucuri pentru o viata mai sanatoasa

Renunțați la zahăr cu aceste 10 sfaturi dovedite. De la gătirea propriilor preparate la alegerea fructelor cu conținut scăzut de fructoză, descoperă cum să faci tranziția către o alimentație conștientă și sănătoasă.